Grand Prix i Laholm



I morgon är det Grand Prix i Laholm (Laholmsortens Lantliga Ryttarförening) vilket jag tycker är jätte kul! Fin anläggning som även är en bra tävlingsanlägning med jätte trevliga funktionärer!

I morgon så kommer en del intressanta ryttare att starta som man vill se, Vi kommer i alla fall att vara där för att se hela startfältet!

Grand Prix klassen kommer att börja kl 12:45
Nedan är ett urval ur startfältet.

  12:54 Nina BengtssonLejondals RF Ajax Två
Zephyr - GaspariLilian Dzedins

14:21 Ulla HåkansonStrömsholms RSF Richelle 2
Rivero II - DarlingtonRueben Gebrüder
                                      
  14:48 Mattias JanssonLindelunda SRK Don Dorn
Don Schufro - Democritos
Brita Stenpil


Startlistan finner ni HÄR

Nu ska jag ta och krypa till kojjs! Det här med att "ikväll ska jag lägga mig tidigt" ska jag nog sluta med haha! Kommer aldrig i säng när man tänkt sig!

Sov sött vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0