Hej bloggen!

viktoria om God morgon:

vilka dagar ska du upp till laholm?
 
Tänkte börja med att svara på denna kommentar
jag kommer att vara däri morgon, klockan 12.08 startar Catrin och jag är givetvis med! Lördag och Söndag vet jag intenär jag kommer vara där i och med stallet här hemma men blir nog något under dagarna där!


      Catrin och Ikaros Ängelholm MSV:B4 2 placering!

Under eftrmiddagen som är i full gång är det att bada Icke darling och puttsa samt puttsa stövlar mm.

Men bloggar mer senare måsteut och fortsätta!


Kommentarer
Postat av: viktoria

ska dit lördag själv så kanske ses :)

2009-11-12 @ 15:04:05
Postat av: cassandra

fin häst!

2009-11-12 @ 16:22:01
URL: http://casshh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0