Hej på er!

Dagen rullar på as ever before!

Fattar dock inte vart dagarna tar vägen och jag håller på att planera och organisera mitt lilla liv!
Håller på att kika på biljetter hem över jul osv och det finns den 23, men vi får se hur vi gör och hur jag lösaer allt runt omkring.

Ikväll ska jag faktiskt lämna dressyrgården för en stund, Evelina ringde och fråga om vi skulle åka och äta pizza ikväll, vad tror ni jag svara då? JA ofc! Har inte ätit pizza sedan jesus var barn och dessutom såmåste jag köpa mjölk, ni vet till kaffet!

Bloggar lite mer senare,ska susa ut och ta in mina fyrbenta vänner i från hagarna. Dom vill komma in innan mörkrets inbrott och få lite mat!



Ruggigt ute idag så jag kör på en jacka med massa ludd innuti!
en av mina stora favoriter!


Kommentarer
Postat av: Vivere

Det låter hel gott med pizza på en lördag kväll ;o)



hade super bra !!



Kram

2009-11-28 @ 15:43:31
URL: http://amoretesoro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0