Hej på er!

Nä, jag är INTE nyvaken. Har varit uppe ett tag men var ute i stallet en stund innan jag tänkte blogga!

Men gud vad skönt det hade varit att tagit en sovmorgon, fast samtidigt tycker jag inte om sovmorgon för då har hela dagen passerat! Men men...

Idag finns det en del att göra, ska försöka odla fram ca tio armab och 5 ben till så ska vi se att det går bra.

Men idag är det F-R-E-D-A-G och det är = I-D-O-L

Idol kommer till Malmö nya arena  Foto: Stella Pictures

Vem är din favorit?
Jag vill ha Erik och Mariette kvar!


Nä dags att fortsätta min dag!

Ni får ha det så bra så länge!




Kommentarer
Postat av: Simones

sv: Exakt, det är så fruktansvärt mycket jobb att driva eget, man kan se första året som gratisjobb, ingen utbetalning :/

2009-11-27 @ 11:58:48
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Emelie

Som sagt, calle är min favorit. han och erik i final vore coolt...eller mariette...eller tove - fasiken, idolerna är duktiga allihop!

Kram

2009-11-27 @ 12:20:32
Postat av: Evelina

Calle <3 Kärlek på han..



Håll ut imorgon åker vi till laholm och äter pizza om du fortfarande vill och kan.. :)

2009-11-27 @ 12:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0