Hej!

På er alla nya läsare som hittat hit idag!

Roligt, men lite tråkigt kanske då jag har en mindre bloggtorka och huvudet känns som en torkad svamp som legat ute i solen. Fin jämförelse där va??

Jag har i allafall via Fokis blogg hittat en sida med olika linser! Hade kanske varit lite fräckt att ha lite olika färger på ögonen?? Beroende på vad man har på sig eller ska göra. Vad tycke ni om färgade linser!
och bara för att jag ville visa er att jag kan visa lite roliga saker på min blogg så fungerar givetvis inte hemsidan! Min dag idag eller?

Fick i alla fall upp en bild via google.se/bilder


Nu menar jag kanske inte direkt orange lysande linser, vill ju inte skrämma folk. Inte mig själv heller för den delen när jag tittar mig i spegeln haha! Lite "Svarta madam varning" om ni kommer ihåg henne.

"svart madam, svarta madam kom fram i andens namn" nu skittöntig men då seriöst allvar haha!!

Nu ska jag i alla fall säga god natt, känner att jag i alla fall gav er ett litet mer positivt inlägg än förra.

Men sov sött vänneroch hoppas ni nya stannar som kom idag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0