Lovley

Strömmen är tillbaka, kom inatt! Skönt det så man får sitt morgon kaffe.Dock kännes det som att jag har en kyckling farm i min hals!

Men har i alla fall kunnat sova helt okej!
Var ute och tittade hur det såg ut på taken. Det konstiga är atttaken ser relativt hela ut, men det ligger massa tak på marken? Kanske grannen? Men inte troligt.Så idag får det fotas, Catrin måste ju anmäla till försäkringsbolaget och specielt om bilarna, dock så var det inte så stor skada på den gröna som det lät igår!

Hur gick det hemma hos er??

Innan jag gick och la mig igårsåkund ejga intelåta bli att leka med ficklampan, ni vet som man gjorde när man var lite och skulle se ut som ett spöke?

                                   

Nu ska jag ta och läsa min bloggar och sedan är det dags för stallet! Blir nog att se runt pågården för att se vad som skett under natten!

Senare idag kommer även en fråga till er läsare som jag skulle uppskatta om ni ville hjälpa mig med att svara på!
GOD MORGON!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0