Lusten

Att titta efter vad som finns innanför min ögonlock en stund, inte sova nej nej bara titta haha!
Men jag konstaterade den saken till en omöjlighet! Golvet och sängen är fylld med prylar!
Borde verkligen ta ta i det där men fastnade framfö tv4 play och kikade på programmet efter 10när Isabella och Nils var med (Blondinbella och Storstadspojken) Två av de bloggar som jag följer.
Knske borde göra en ny Melanoz blogglista,följer en drös med bloggar!

Förutom allt regn idag så har dagen rullat på helt okej. Min inspiration och ambition ska jag vara ärlig och säga inte har varit på topp idag. Nu känns det som att jag i alla fall har fått en del sorterat i huvudet!

Har en del som måste fixas med i alla fall, en sak som är säker. Telefonsamtal hit och dit, fixa ditt och fixa datt!
Kan man gå i ide!?!?

Tror jag inte ska försöka till att göra detta till ett bra inlägg, ska göra ett bättre senare ikväll, i promisse!

Kanske kan ställa en läsafråga så länge?

Vilka bloggar följer du?


(
bild från google.se)

Denna bilden får bli passande till detta inlägg!

Just det HAHAH!!



Kommentarer
Postat av: Emelie

doora.webblogg.se

annajo.webblogg.se

missophie.webblogg.se

och så din såklart kusinen!

Jag hinner inte läsa fler bloggar - men mina fina vänners sidor vill jag alltid läsa :)

Kram

2009-11-10 @ 19:37:36
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0