Måndag

Igen!
Ja, jag fattar då ingen ting. En hel vecka har gått och en ny tagit sin början och snart är det 2010, året 2012 kryper sig inpå och om det blir jordens undergång eller inte återstår ju att se. Mayafolket har ju haft rätt i mycket annat! Nä men hallå, hur kom man in på detta nu då??


Jenny "Velvet" Petterson var det som vann stjärnornas hoppning. Men stilhoppning vann Emma Wiklund.

Jag såg detta förra året när jag var med uppe på till Globen och jag måste säga OMG, men vad duktiga dom är ändå, jag menar knapptaldrig ridit i hela sitt liv och sedan göra en sådan här sak! Dom får enliten applåd av mig!

Nu är det dags för mig att åter traska ut till stallet, men känner mig helt frusen idag och skulle göra nästan vad som helst för lite varme.  Men imorgonär det bara två veckor kvar!

Hörs senare vänner!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ha en härlig måndag!

Själv sitter jag med en massa planering inför veckan...

Kram

2009-11-30 @ 09:29:47
URL: http://melanoz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vart ska du om två veckor? Hem?

2009-11-30 @ 15:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0