Nä!

Jag lever fast jag är död, men jag lever, men tror nog jag är död!

Jag ska flytta!
Det är sant, far far away! Gud vad skönt det skulle vara! Slippa Sverige!
Så intalar jag mig att verkligheten är men icke. Jag fryser då ta mg fn ihjäl, På stående fot.

Detta vädret gö mig seriöst irriterad, kallt överallt och dessa isbit-snöflingor wanna bee som kommer ner från skyn och ger en kalla kårar!!! Nä.....         

Sådan big diss!!!

VS

Sådan big Hiss



Till er som ska iväg till solen, ville bara nämna att jag får plats i en resväska!!

Dagen är snart slut även denna. Har egentligen hur mycket som helst somåste göras men vad gör Melanoz?? Sitter vid datorn och knaprar choklad och tycker synd om sig sälv efter ha fryst ihjäl! Dora, Jag och Catrin hade i alla fall ett litet snabbt stallmöte idag. Kan vara bra att planera in lite samt så man vet vad som kommer under veckan. Annars så står man med byxorna nere vilket inte är såmysigt i detta väder och ens planering flög iväg.
Vi har i alla fall fått lite gjort idag, som om vi aldrig får det annars haha! Dresyrbokstävernaär nu vinterförvarade samt bänken uppe från ridbanan även bommarna! Så hoppas det snöar så in i h...... nu när allt är inne så man känner att det va värt mördan! Hmmm.....kände att det blev lite dubbla budskap där.

Nä dags för duschen och tvätta och packa och äta och fodra ch dammsuga och.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0