Natten

Är här och jag har fått lite ordning på mitt packande inför morgondagens avresa!

Nu ska jag krypa ner under täcket! Klockan ringer tidigt då Catrin måste åka iväg tidigt för att prova sadlar hela dagen så jag ska passa Nathalie hela morgonen och göra henne klar för dagis. Dessutom ska vi välja en nalle då dom ska ha Nallefest på dagis, ni fattar! Så fullt upp för min del med andra ord!

Jag skulle nog behöva en sådan här dock. Var gång jag vet att jag MÅSTE upp för i en speciell tid så får jag för mig att jag kommer försåva mig och kan då inte sova! Men med en klocka som klocky kan man kanske könna sig trygg!
Clocky - Chrome
En klocky! Du har endas en schans att snooza, går du inte upp så springer klóckan iväg och gömmer sig och inväntar att du ska hoppa upp ur sängen! Vet en som skulle behöva denna, kanske en julklapp!

Denna finner ni här

Sov sött vänner om ni inte redan gör det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0