oooaaahh!!

Så har det bland annat låtit ikväll!

Jag har varit iväg en liten sväng nu på kvällen. Har varit i Laholm ochätit pizza på Anabell med Evelina. Super trevligt var det i alla fall och jag smällde i mig en hel kebabsan! Det var gott!
När matkoman befann sig i magen så drog vi hem till hennes syter yster för att låna en film som sågs hemma hos hennes pojkvän. Dock var pojkvännen inte hemma vilket var tur, satt med kudden framför ögonen typ hela tiden!
Shroom hette filmen vi kollade på i alla fall och jag kan inte säga att storyn var så bra kanske. Ett gäng undomar åker till Irland för att käka svamp och ha roliga timmen ungefär. En superbra mjukisskräck i alla fall! 
Så tack Evelina för en trevlig kväll med skratt och ooaahh!! 


                                         

Nu tänkte jag ta och krypa ner i sängen och sova så sött.
Hoppas ni haft en fin fin lördag!?!



Jag vet att jag gör misstaget och inte tittar in i webcamen, men orkade inte ta om bilden!
=0)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0