Packa pappas packsäck.....

Ja, vi håller på för fulla muggar att packa lastbilen somåker upp til Globen och stockholm internationalhorse show!

Men fick lov att ta en snabb lunch. Vi arbetar hellre på så att vi blir klara än att vi bler sena!

Chiron var jätte fin idag! Catrin ville inte sitta upp när han gick så bra. Ibland såblir han dock lite stum i traven, då tar jag och fattar galopp, arbetar i galoppen en stund för att sedan göra en övergång till trav. Då blir han gensat mycket bättre. Galoppenhjälper honom på ett lätt sätt att blimjukare i travenoch får mer gung i sig! Så i stället för att som så¨många gör att trava sedan galoppera för att sedan avsluta, så potionerar jag ut galoppen i stället! Men i vilket fall så gick han jätte fint idag min lilla prins!



(Chiron kallas för lillprins!)

Ang inlägget jag skrev igår (melanoz har en åsikt) så verkar det vara som så att domflesta håller med mig om att det spelar ingen roll vilken parfym man använder oavsätt kön! Men klart kanske inte så skoj för flick/pojkvännen om ens partner tar av ens parfym haha!

Nä nu är det dags att fortsätta! kommer inte hinna blogga så mycket under eftermiddagen, men ikväll blir det annat!

Ha det guld vänner!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ha en härlig onsdag kusinen!

Kram

2009-11-25 @ 13:49:31
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också.Julklapp kanske?



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2009-11-25 @ 13:56:22
Postat av: Millah

Jag med tävlingar är ju skit kul och spec när man vinner haha :)Urs fy för regn.

Jag vet int riktigt jag ser inge för det är så dimmigt ute haha , tråkigt väder :(



Jag minns int ? Kom till din blogg genom nån annans tror jag :)

2009-11-25 @ 14:46:29
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0