Säger du det?

Att det blåser,  storm + regn = GALET!

På ett sättär det tur att man bor på landet från allmänheten, ja, specieltnär en melanoz jagar en soptunna som far ivägsom skenande elefant och Melanoz springer efter med älgkliv över gården! En skenande soptunna är en farlig soptunna underskatta dom inte!



Jag och Catrin red ut Ikaros och Chiron idag. Lika bra detnär regnet öser ner samt att min migrän inte är så rolig att rida meddå balans sinnet blir totalt kass. Men nu känner jag mig betydligt bättre!

Nu är det duschen som gäller för min del. Känner mig så fräsch efter att använt min Body scrub med cocos doft och efter det shower gel med papaya doft för att sedan avsluta allt med bodylotion med cocos doft! LOVE it! 
                   






Kommentarer
Postat av: viktoria

Jo att de blåser kan jag hålla med om! Jag och en kompis skulle koppla av ett släp i ösregn och storm men de fastnade så vi var lagom blöta när vi är inne

2009-11-18 @ 18:38:22
URL: http://www.sotflikka.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0