Sumering

Dags för en sumering av dagen och sedan knyta ihop säcken för att krypa ner under täcket!

Dagen ar verkligen gått non stop!
Lunchen försvann haha!

Chiron gick bättre idag, han kändes mjukare idag än igår.  Men gårdagen var det mycket nytt för honom och dessutom så var han skeptisk mot Ikaros somgalopperade med boots på sig. Lät lite konstigt tyckte han! 
Som sagt så kändes han bättre över ryggen idag, han arbetade över ryggen med andra ord. 

Men utöver den mysiga geggan och gymnastikövningar som det innebär så har dagen ändå gått bra, trotts att den har varit lite halvt jobbig haha! Men så är det ibland! 

Idag kom jag på en sak. Hur man tar reda på när man är riktigt trött. När man sitter och skrattar halvt ihjäl sig åt Nalle Puh filmen!!! Då är man trött, det tog jag fakta på idag! 

Innan jag avslutar det otroligt intressanta inlägget så tänkte jag ta och dissa lite! 



Vad tycker ni?

Sov sött vänner!





 



Kommentarer
Postat av: Vivere

Pssst !! hallå !! watch on this : http://elfyourself.jibjab.com/view/SqYyWNVCSMBbm0QV det är rena skrattet och morgon gymnastiken ! , hoppas du sovit gott ? och får en bra dag



KRAM

2009-11-18 @ 07:41:13
URL: http://amoretesoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0