Tjoho!

Fick ett mail från reklamfabriken.se där det stod att min annons nu även syns på expressen under denna länken! (den syns inte var gång då¨det är fler som syns)

Dessutom är jag då tydligen med i en utlottning där jag kan vinna som första pris eatt göra en reklamfilm som visas på biograferna! Samt finns det även 20 sprillans nya iphones ligger i potten!  

Nu i efterhand kanske man hade önskat att jag hade lagt ner lite mer tid på annonsen. Men gjorde bara en rolig grej!

Om ni vill så få ni jätte gäna hjälpa en liten bit på traven och ge min annons en liten röst!

Det kan ni göra
HÄR!




Kommentarer
Postat av: viktoria

röstat!

2009-11-21 @ 22:04:08
Postat av: Vivere

har redan röstat ;o)

2009-11-22 @ 16:18:40
URL: http://amoretesoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0