To see in yourself

Se efter, noga. Djupare
.
Leta efter dig själv, inom dig själv.
Endast du har det du söker. Svaret till dig.
Se det som ingen annan kan se, viljan till att se inside yourslef.  
Gör det till dig själv, bortse dom som vill dig annorlunda än dig själv för att själva leta efter deras.
Påverkan av andra letare vars spår har tappats. Kartan finns där, men förblindad av solen är det även lätt att blända den som redan är på väg men som då tappar sitt grepp. Viljan är din, likt ditt egna skinn. Du har kontrollen över rollen.Vad andra vill se är vad dom ber, men din bön är svaret till dig själv.

Se efter,noga Djupare,

 Leta efter dig själv inom dig själv. Endas du själv vet beslutet till ditt egna dig.......
Jag tas inte för någon annans bekostnad, kostnaden är det jag fann i det jag sökte där ingen annan har sitt sköte. Egna belsut det är jag som vann till slut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0