Vad har jag gjort

För att förtjäna ett huvud som mitt?
Jag lovar er vänner att det skulle vara smärtfritt att såga av huvudet och dra ut ögonen än att det som känns nu!
Varför migrän som sätter sig i ögonen också! L-O-V-L.-E-Y. Det känns i alla fall något bättre men rena rama ciruksen där uppe!

Jag var inne på FOKIS blogg och såg denna videon! Jag trodde att detta var ett skämt från en film eller något!
Men det är en vardag i Tokyo. FOKI skriver även att de personer med kostymer och hattar är anstälda som puschers, deras jobb är alltså att ptta in människor i tågen så dom kan stänga dörrarna!! SJUKT!



Skulle ni klara av detta var dag när ni ska till och hem från jobbet/skolan??


Kommentarer
Postat av: viktoria

Är med dålig med när jag fick se klippet hos foki blev jag en aning piggare :P

2009-11-18 @ 13:47:15
URL: http://www.sotflikka.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0