Värmande te

Halsen känns bättre efter en mugg te med lite honung. Som olja för halsen!

Det bästa som finns är nog att ta en dusch för att sedan vira in sig i en mysig halsduk och en mugg te. Tycker ni inte?



Något som är säkert det är att om jag blir miljonär så är det shopping som gällerför melanoz. Hittar verkligen så mycket saker man vill ha. Blir till att spara, sparaoch åter spara!

Som ni ser på bilden så har jag en ny kärlek i familjen. Halsduken kommerfrån H&M and i just LOVE it!

Nu så ska jag ta och krypa ner till sängs för att se vad det är för drömmar som kommer på besök! Har haft helt knepiga drömmar. Inga otäcka drömmar men drömmar somman vaknar med etstort WHAT WAS THAT! Ja ni förstår vad jag menar!

Gucci glasögonen som jag visade er innan finner ni HÄR (glömde ju länka dit)

Ni får sova sött vänner!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0