D-dagen!

                                  

Idag är det lördagen den 17/10-2009. Idag är det BLOG AWARDS 2009!

Det är något som jag tycker är ganska så häftigt, att kunna få så mycket uppmärksamthet genom en blogg, håller ni inte med? Att bli så stora kändisar. Göra intervjuer, fotas till tidningar, vara med i olika tv-shower! Snacka om ett roligt liv! Fast frågan är vad man gör för att leva så? Verkar som att många bloggare skulle kunna gå över lik för det. Not me!

Well well

Vilka tycker ni ska vinna de olika tilarna i år då?

Foki tycker jag i alla fall ska vinna titeln som årets nykomling. Det är en blogg som för mig står över alla andra. Hon kör inte med bitch tekniken eller något provoserande utan har sin blogg med sin stil. Go for that! Så henne hejjar vi jue på! Dessutom så fyller hon 18 idag så grattis till henne.

Blondinbella, som årets veteran. Absolut. Även om jag tyckte för ett tag att hennes blogg tappade stinget så har jag åter börjat läsa den. Men hon har verkligen skött sin blogg i ett x-antal år och hjälpt många av sina läsare!

Kenza är också som förtjänar att vinna en titel! Hon är också som dom andra ovan, inte provocerande. Dessutom har hon en skön stil och verkar ha rätt inställning till livet.

Årets manliga bloggare tycker jag ska gå till storstadspojken alltså Blondinbellas pojkvän/sambo. Han är skriver roliga inlägg och är spontan i sina inlägg. Vissa inlägg sksriver han med lite mer baktanke! Men helt klart en blogg som jag läser när jag behöver ett skratt!


                  
Foki                                                     Kenza


Blondinbella samt storstadspojken

Vilka bloggar tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0