Dags för.....

Vad? Precis! Sängen så klart! Jag vet det är lörag och man ska vara ute och partaja. Men saken är den att jag har enbart vattenpölar att partaja med och jag vill intebli blöt i byxan! Tolka det rätt är ni snälla!

Jag ska avluta dagen med ngot helt udda!

Vad sägs om prinskorvar? Nu tänker ni säker att det inte är något udda med dom, men jo det är det!

                           
Det är nämligen tuggumi i form av prinskrovar med smak av olika frukter. Jag vet inte men skulle nog kännas lite skumt att man stoppar in en prinskrov i munnen som aldrig tar slu och som dessutom smakar frukt? eller vad säger ni??

Nu mina vänner ska jag lägga huvudet på kudden och se vart mina drömmar tar mig inatt!

Sov sött när det blir dags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0