Melanoz svarar!


Herbalife:

- Svindyra produkter
- Du behöver dom inte
- Tveksamtom de ens fungerar
- Vetenskapliga undersökningar?

Melanoz svarar!

Svindyra produkter: Tycker inte jag att dom är, visst kostar det pengar men använder man produkterna på rätt sätt och uppnår resultat så blir det inte dyrt i längden. Hur många har inte köpt viktminskningsprodukter ute i livsmedelsaffärerna och blivit missnöjda, inte uppnåt det resultat dom vill ha eller helt enkelt tappar motivationen. Produkterna ute i butik är dyrare. Hudvårdsprodukterna som Herbalife har i sitt sortiment kostar inte mer än vad produkterna gör ute i butikerna. Vad konstar inte en ansiktskräm? eller ansiktstvätt? hur länge räcker dom produkterna och uppnår du det resultatet du vill ha? Slarvar mna också med produkterna, använder dom inte som det står på rekomendationen. Då uppnår du inte heller det resultatet du vill och produkterna blir dyra.

Du behöver dom inte: Alla behöver vi god kost för att behålla kroppen välmående. Alla har vi ockås olika mål med produkterna. En del vill gå ner i vikt, gå upp i vikt eller bara ha en hälsosammare livsstil. Behöver man inte produkterna är det kanon! Men i dagens läge är det svårt att tillgodose sig allt som kroppen behöver med tanke på allt halvfabrikat som finns i matvaruhandeln. Även stora idrottare använder sig utav Heralifes produkter, för att tillgode se sin kropp det som behövs innan samt efter ett hårt träningspass och hjälper då sin kropp att hålla sig i god form. Men att använda produkterna eller inte, är upp till var och en.

Tveksam till om det ens fungerar: Av det jag har att berätta och från min erfarenhet så fungerar produkterna. Har även sett med egna ögon de resultat som har uppnåts och även de resultatet jag fick. Mitt mål var att gå upp något kilo och sedan hålla min vikt. Efter 3 veckor, så mådde min kropp mycket bättre, kände mig inte hungrig så ofta och hade mer ork i kroppen. Jag utför hårt arbete var dag. Det ska ridas, mockas, bära strö, foder mm. och det är väldigt lätt att skippa lunchen om man måste rida efter utan bara ta en macka för att inte ha ätit för mycket innan man ska rida. Min mage mår mycket bättre då jag har haft problem med magsår mm. efter stress och dåliga matvanor. Många läkare rekomenderar även Herbalife till patienter som är överviktiga eller undernärda som ett bra kompliment. Herbalife är inga medecinska produkter som botar sjukdommar med med rätt sammansättning av vitaminer, mineraler mm. så hjälper produkterna till. Men man ska också följa anvisningarna. Slarvar man med produkterna så är det inte så konstigt om man INTE uppnår resultat.

Vetenskapliga undersökningar: Herbalifes produkter är noggrant testade i alla länder där produkterna säljs och uppfyller samtliga krav som krävs för att säljas som hälsovårdsprodukter. Dessutom är Herbalife ledande på forskningsfronten gällande utvecklande av nya vetenskapliga normer och stamdarder inom fälten näring och örtbaserade naurmedel.

 

Miljontals människor runt världen över har lyckats kontrollera sin vikt, bli piggare och förbättra sitt välbefinnande genom att använda Herbalifes system för viktkontroll och näring. Det är övertygande bevis på att Herbalifes produkter är säkra och effektiva och hjälper folk att förbättra sitt välbefinnande, utseende och självförtroende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0