God dagens!

Den rubriken lät fin haha!

Då var Ikaos klippt! Han vlle inte riktigt stå stillmen sen kom han på att det faktiskt var ganska så skönt att bli av med lite päls och se vacker ut!

Nu har jag precis varit inne och äit lit snabb luch, kellogs-k! Samt en herbalife shakepå det yammy!


                                                   
Senare idag såkommer jag skriva om en artikel i ridsport "Tänk och tyck" För i numret somkom igår så fanns det enläare som hade skrivit in en liten blänkare om hästutbildare. Det var bra skrivetoch detär synd att hon fick tillbaka en häst som hon fick efter ha haft den i träning hos en ryttare. Finns många som kallar sig hästutbildare och rider väldigt bra, MEN hästskötseln kan vara enstor brist. Att ta väl hand om en häst är A och O. Men som sagt kommer skriva mer om det senare då¨jag har lite mer tid!

Nu ska jag skynda ut och mocka stallet innan Catrin kommer hem, då ska hon rida Icke darling innan hon och Nathalie åker till Göteborg över helgen på sadelprovning.

Hoppas ni har en mysig FREDAG och idag är det IDOL samt att solen skiner! Hymr mer Lovley kan detbli??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0