God kväll!

Hej bloggen!

Den regniga söndagen är snart över! Känner att mitt huvud är som en liten flubber, ni kommer väl ihåg den gröna gele aktiga grejjen??



Mitt skurande av staket som jag hade planerat blev utbytt mot en förtegasmässa här i stora Våxtorp (märk min ironi) på Vallåsens Värdshus. Om ni kommer ihåg där jag var toastmaster/barnvakt hej och hå när Catrin fyllde år?



Det var i alla fall lite trevligt. Det var fullt med massor av olika småföretagares om var där och visade upp sina produkter och sitt hantverk. För mig är det ganska otroligt vad folk gör? Lite synd att man inte uppmärksammar den lilla företagaren och ser dom inte så ofta. Vi kom dit ganska så ent dock då Catrin kom på detta i sista minuten. Skulle stänga 17:00 vi var där 16:00 haha! Men föreläsningen som var missade vi, i alla fall den som jag hade tyckt skulle vara intressant. Det skulle nämligen handla om vad det är som gör att vissa lyckas, trots råd från andra att inte genomföra sin ide. Lite som Blondinbella eller Isabella som hon heter. Vilket fall, tror man ahde blivit lite inspirerad faktiskt. Vi avslutade besöket med fika så klart. En kaffe och kladdkaka blev det för min del!

Hur har eran söndag varit??


Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som om du haft en bra söndag trots regnet.

Jag har jobbat lite (massa papper att rätta när man är lärae), tvättat och tränat (jag har inga tunga staket att bära så jag måste till gymmet...hihi)

ha det bra

Kramar

2009-10-25 @ 22:26:58
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0