God Kväll

Hur är det med alla där ute i kylan??
Sitter vid datorn och kan då tala om för er som har suttit inne och myst att ute är det kallat! Vintern är verkligen på väg men det är bara 6 månader kvar till våren. Kommer gå i ett kick vänner!

Måndagen är över, kanske skönt för dom flesta vad vet jag, men veckan har tagit sin början!

Chiron var väldigt pigg idag, halvhalter???? fattar inte??? Så det blev övergångar på övergångar så han till slut kunde bli fokuserad på mina hjälper och inte på träden som tappar löv. Men sedan kändes har riktigt fin.

I morgon kommer Britt Hammar hit och ska hålla programträning men första start är inte fören 15:00 så det blir inte så panikartat här på förmiddagen med allt som ska hinnas med.


Just nu så funderar jag faktiskt på att gå in och göra mig lite kaffe! Känner ett behov utav det!

Kanske ska inviga min nya travel mugg??

                                 
                                    jag vet att bilden är helt utanför inlägget men det fick bli den ändå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0