God morgon!

Helt unerbart att egentligen veta att klockan är 10.00 haha!

Inatt har jag faktiskt kunnat sova ganska så okej faktiskt! Inga onda drömmar i alla fall.

Idag så regnar det lite lätt, gjorde i alla fall det när var ute och fodrade pälsklingarna ute i stallet. Ikaros var lite damn pisst off asså! "1 TIMME SEN!!!!" Så hör jag honom muttra nere i stallet. Ja, man kan säga som så att försova sig är mission impossible.

Idag så har hästarna vilo dag. Ikaros ska gås med ute i skogen och Chicko ska också gås med, Chiron får mysa runt ute i hagen!

Jag ska i alla fall ta och smita ut till mina fyrbenta ute i stallet!

Time to start the day friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0