God Morgon Bloggen

Har ni sovit gott?

Det gjorde då inte jagm vaknat somnat, somnade lite, vaknade! Sedan tror jag det spökar. Min tävlings hjälm som jag har innw på mitt rum, ligger precis på garderoben när man stiger in i mitt rum. När jag hade släckt lampan och burrat ner mig under täcket, vad händer inte då`?? Jo med en duns så druttar den ner på golvet. Men den har liksom legat där ganska så länge utan att flytta den! Men men.... Något är det som har slått i vinden utanför inatt aswell! Man har vaknat flera gånger och trott att inbrots tjuvar har varit på G!

Jag måste verkligen susa nu, såg inte att klockan var så mkt! Tog jue lite egobilder här på morgonen. Varför det vet jag inte men datorn vill icke ta mitt minneskort! Men ni får roa er med denna bilden från sthlm förra året!! Någon håller på att göra mitt hår!

Snart är det väl dag för att ändra klockan till vintertid också va?? (panik)

Så det får bli en annan egobild så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0