God Morgon

Darlings!

Torsdag idag, kan ni fatta? Inte jag. Vad har veckan tagit vägen. Och jag som måste skriva ihop något typ utav tal tills på lördag. Men det frå väl gå.

Catrin ska iväg på sadelprovning all day long today. S¨här hemma blir det lungt, eller hmmm.....jag har en del saker att göra så man ska väl inte ropa hej i förväg. 

Men enligt facebook så 'r jag väldigt lycklig idag. Trevligt anser jag! 


                                                       
Men nu vänner är det dags för mig att trska ut till stallet! Tänk om man hade kunnat bromsa tiden en stund. USCH nu kom jag på varför jag ville det! Har heavy med tvätt! kanske skulle börja med 1 gångskläder......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0