Halloj Bloggen!

Hur har eran dag varit? lillördag och allt!

Nu är i alla fall min dag till än end och jag ska hoppa in i duschen. Funderar på att ta mig en mega mugg med te och honung later on! Men får se om jag orkar, mina ögon väger ganska så mycket just nu. Fick i alla fall sorterat lite papper under tiden jag pratat i telefon och gick igenom min "skiss" väska. Ibland så får Melanoz för sig att han ska skiss och rita lite. Nu var det visserligen evigheter sedan! Men ni ska få se lite exempel på min skisser nedan!

Och medans ni kikar på dom så ska jag hoppa in i duschen!! 

Och sedan ska jag avsluta dagen med en rolig pryl! Den kan verkligen vara bra till mycket!
                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0