Hallu bloggen!

Hur är det med er ute i kylan? Har jag hört rätt att dom rent av HOTAR med SNÖ!!! på söndag? Man mår ju illa!!

Well well

Jag ska strax hoppa ut till stallet och natta mina darlings och sedan ska jag laga lite mat! Jag vet, jag vet att det är sen matlagning men what ever! Tänkte faktiskt göra potatismos med köttbullar och lingon. Har inte ätit det sedan Jesus började gå! Just det, innan maten ska jag ta en varm dusch, woops! Mina nytvättade sängkläder behöver hängas upp! Tur att man har bloggen så hjärnan får vara lite aktiv!



Fann denna roliga bilden via google.se ja man kan då göra mycket med potatiosmos. Fick även veta att det finns en sajt där man kan skaffa sig ett eget potismos konto! spännande säger jag......


Bloggar senare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0