Hej Bloggen!

Lika rolig rubrik på dagens första inlägg som vanligt!

Fick ni sova gott inatt? Jag har troligen hamnat i något nighmare läge. Inge läskaiga drömmar ändå mer stressande skulle jag säga. På tal om det så är det snart Halloween, jag ogillar hallowee. Dessutom skulle det vara skräckvecka på tv. Jag erkänner jag har INGA nerver för sådant. KLarar inte av att gå hotell gasten på listeberg ens haha!! Då märker ni hur illa det är!


Idag är det jue även F-R-E-D-A-G så bara för det så får in hela videon från OLW "Dags för fredags mys" Uppmärksamma att det är hela Låten!




Hoppas ni fick en bra start på fredagen!



Kommentarer
Postat av: JennyM

Ja han är riktigt fin :) jasså? Hade med velat åka ner och kika, men men..



Förövrigt.. är du inte ensam om att inte gå in på hotell gasten på liseberg haha :P kommer aldrig våga mig dit..

2009-10-23 @ 12:08:13
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Den här låten är som klister och dessutom går alla och nynnar på den...ahhh!

Kram

2009-10-23 @ 14:35:31
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0