Kaffe

Seriöst, inte en dag jag skulle klara mig utan kaffe!
Har precis haft lite lunch, fick bli spagetti och köttfärsås idag. Kors i taket liksom att man äter riktig man till lunch.

När jag har publicerat detta inlägget så är det dags för mig att fortsätta iute i stallet. Catrin är som sagt iväg på sadelprovning under dagen så man är själv här på gården.
På lördag kommer dock vännen Josefine ner, ni vet tjejen som var här i sommras och jobbade? Vi hade i alla fall våra roliga stunder och våra skratt anfall. Kul på jobbet helt enkelt.

                       Katrin och Peter.

På tal om IDOl som jag skrev om i föra inlägget så fann jag en artikel på Nöjesnyheterna på Aftonbladet.se där Peter Jhide säger "Hånar hon Iolerna hoppar jag av" Med detta så menar han eftersnacket IDOL. Efter Katrin Zytomierska ord mot IDOLERNA förra året så Säger Peter Jhide stopp. Under förra årets eftersnack såhade hon sagt saker som att Jesper Blomberg var lite bögig samt sagt att Loulou s barfota framträdande var äckligt. Visst jag hatar rent ut sagt fötter. Men inte säger man det i direktsänd tv framför personen. Håller med Peter om att programet är tufft i sig och man bör inte göra det svårare för dom än vad det är.....

Ni kan klicka HÄR så kommer ni till hela artikeln

Vad tycker ni? Är Peter Jhide en barnrumpa som Katrin säger?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0