Klippning

Idag ska jag försöka komma iväg så jag får klippa mig! Får snart panik! Kan liksom inte visa mig ute¨bland folk, inte för att jag är ute bland folk heller men ändå!

Så det jag ska göra nu är att se om jag kan få fatt i en dropp in salong eller om jag kan få en tid! Brukar inte klippa mig någon annanstans än hemma men ibalnd har nöden ingen lag! Detta är ett nöd-läge som dr mugg skulle säga!

Frågan är den om man ska våga klippa kort eller inte. Trivs inte med för kort och dessutom älskar jag min lugg för mycket för att den ska försvinna! Måste även färga mitt hår! Gud vad mycket måste den blev och gud vad jag märkte att beslutsångesten kom fram haha!! Frisyr? hårfärg? VILKEN!!!

Det är väl något som löser sig hoppas jag!

Nu ska jag hoppa ut till stallet, ovanligt va?? Mitt jobb and i L-Ö-V-E- it!!

men först ska jag visa detta!

cool led umbrella design

Ett passande paraly i dessa mörka tider som oftast visa sina blöta sidor!!
Ett lysande paraply helt enkelt, håller regnet borta samt lyser upp den mörka tillvaron!

Hoppas ni har en fin fin måndag vänner!

Senare idag så kommer Melanoz med en åsikt eller kanske en blandning av en åsikt och en fundering!

Kram Timmie





Kommentarer
Postat av: Krystal

nja det är inte så kul men jag har i alla fall hittat lösning till problemet och jag kommer garanterat få tillbaka mina pengar - om kanske lite till pga skadestånd.



Vi får hoppas på det bästa!

2009-10-19 @ 13:50:16
URL: http://stardustbaby.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Jag tycker du ser tuff ut i lugg, behåll den :).

2009-10-19 @ 14:24:28
URL: http://bouncy.blogg.se/ny
Postat av: ella

sv: hahaha stackare!

här är man bortskämmd o har väldigt många ;)



mysigt paraply! påminner lite om star wars?

2009-10-19 @ 16:07:40
URL: http://daniellasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0