Konversation

Med en kompis under efterniddagen, vännen jag pratade med är tjej så ni vet!
känsliga läsare undabede haha!!

Kompis- HEJ
Jag-Hej vännen!
kompis- vet du vad?
Jag- Att jorden är rund?
kompis- meh näh....Jag har runkat mig idag
Jag- ÖHHH VA!!!
Kompis- Inget roligt besked
Jag- Öhh nehe! "tänker, vad har jag med detta att göra"
Kompis- Den var tydligen kaputt.
Jag- Okej.....Kanske inte käns så bra
Kompis- Näh jag får gå med stödbandage
Jag-"tänker, vad snackar människan om. Fick skumma bilder i huvudet"
Kompis- sedan får jag hoppa runt på kryckor
Jag- för att DEN var kaputt??? "fattar nada"
Kompis- JAAA skulle du kunna gå på brutna tår......
Jag- JAHAAA!!! Du har Röntkat dig!!!!! "LÄTTNAD"


Detta är en liten sak som bevisar vad som sker med dålig kommunikation! Lär er att kommunicera haha!






Kommentarer
Postat av: Sandra

Denna konversation får mig osökt att tänka på en annan människa som skulle "runka" en häst.. Haha ;)

2009-10-21 @ 13:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0