Lördags morgon!

God Morgon bloggen! 

Har precis ätit frukost och druckigt upp mitt morgonkaffe. I bakgrundden så har jag tv:n på. programmet är
Dr-Mugg. Jag har aldrig varit med om ett så löjligt barnprogram, inte konstigt att barn pratar om kiss och bajs. Det är verkligen vad det hela går ut på i det programet. Vad hände med Scooby-Doo. Dennis, My little pony med fler!! 

Citat
"Vill du låna mitt rump plåster"
"Kan ingen täppa igen din trut med dass pappaper" 
"wow du har verkligen visat att du är en man som sätter rumpan i första rummet"

                                                               
Detta käns bra, ett helt morgoninlägg om Dr-mugg det jag ville ha sagt var nog att något mer töntigt och oseriöst barnprogram finns nog inte..... 

Hoppas ni får en bra start på eran lördag!!??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0