Lovley morning

                                    

Hur är det med er en fredagsmorgon som denna??

Själv känner jag mig ganska så nöjd faktiskt! Springer runt och grejjar. Är inne på rummet för att byta lite kläder, ska ta och rida ur icke darling i skogen. Kände att jag behövde lite mer kläder på mig då, Inte så super duper varmt. Fick ett sms av en kompis "PANIK!!! det snöar" grattis liksom! Men på något sätt så känner jag en pirrande känsla över denna vintern, se den första snön lägga sig ner på marken. Konsten att uppskatta det man hatar! Men visst, när det blir slask och is överallt en Timmie som flyger hit och flyger dit och ligger som en säl i gödselstaden, kan jag inte påstå att jag uppskattar snön!

 

Var inne på Nelly.com en snabbis i morse och fann en tröja som skrek MELANOZ!

 

                                       
                                         keflone pullover-DIESEL

Dags för stallet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0