Lunch time!

Jo visst....Idag åt jag faktiskt mat till lunch och inte enbart macka! Men kaffet tänker jag INTE hoppa över! Life liksom! Broccolipaj blev det till lunch för er som finner det intressant. Sen, nope den var inte köpt från frysdisken utan hemgjord!

Catrin har rullat iväg för att ha lite sadelprovningar och hämta sadlar som jag antar att Rebecka ska stoppa om på Söndag. Jag själv ska ut och gör klart stallet coh invänta Barbro. Ska även försöka trampa ner till korgladan för att inhandla fredags gott i en form av knapriga chips! Så ska givetvis Chiron ut och ridas.


Innan det är dags för mig att vandra utåt igen så tänkte jag avsluta inlägget med ett ganska så snyggt USB-minne.


                 

Här har vi faktiskt två stycken USB-minnen! Dock tycker jag inte att den till höger är specielt snyggt, not my style att all! Men till er som är eran stil att bära ett sådant smycke så kanon!! En bra ide tycker jag i alla fall. Man kan alltid ha dom med sig utan att det syns!!

Källa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0