Lunchat

Nu har man lunchat och hunnit skicka iväg lite saker med posten!
Hoppas personen blir glad för dom i morgon.

Nu ska jag, eller snart ut och köra lite röjsåg. Måste göra det sista i hagen!

Sitter och pratar nu med en undebar vän och dricker kaffe! Pratar stövlar samt bling bling pannband!



Jag tycker det är fint på många hästar INTE alla med bling bling pannaband!
Santana som Minna har tyckre jag hade ett fin fint med blått bling bling!

Piaffe
VILL HA!!! Cavallo Grand Prix plus heter dom!

Dagen rullar på bra! Chiron gick bra idag, måste tänka f-ö-l-j-a linjen!
Chicko och Ikaros har varit ut och gått, Ikaros var ute i skogen och gick. Mina tankar for till björnen som skulle finnas i Våxtorp. Fantasin satte igång och jag gjorde en reservplan vad jag skulle göra om björnen kom! Men det kom igen björn haha!!

Som sagt dags att fortsätta dagen!!







Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vad är det för märke på de pannbanden? Ca pris?

2009-10-22 @ 16:12:27
URL: http://bouncy.blogg.se/ny
Postat av: Kerstin

Ok. Letar efter ett nytt bling till mitt kandar jag har. Har alltid haft svarta träns (och därtill massa blingbling pannband) men nu måste jag ha tag i ett brunt blingbling och är för snål för att köpa OS... :) Men just dessa pannbanden har jag inte sett tidigare så jag var tvungen att fråga!

2009-10-22 @ 20:09:10
URL: http://bouncy.blogg.se/ny
Postat av: Kerstin

Ja, OS pannbanden är ju helt underbara! Jag har köpt från Skara Ridsport innan, men som sagt, nu har jag blivit för snål, ;).



Jo, jag rider för Catrin. Imorgon är det minst sagt välbehövligt.

2009-10-22 @ 20:22:58
URL: http://bouncy.blogg.se/ny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0