Lycka!!

Trodde jag var den enda. Att jag var ensam om mina tankar och funderingar, men nu vet jag att  jag inte är den som är tänker udda! VVF=Våga Vägra Farmewill på facebook!

Som jag skrev innan så har dagen rullat på. Har varit en fin dag!

Något som slog mig innan idag är hur nöjd jag egentligen är över mitt liv. Hur mycket som jag tycker att jag har åstadkommit i mitt 21 åriga liv. Det spännande är också att jag är bara i början av något fantastiskt! Jag älskar att jobba med hästar. Att rida ger mig ren och skär glädje, En liten sak som att när Chiron lägger sin mule mot min axel och ber om att få bli klappad ger mig ett leénde, eller skrattet som Chicko ger mig vid kvällsmockningen när han alltid ska bita i grepen, eller Ikaros gnägg på mat! Min dröm är att få rida på den högsta nivån. Men så länge jag kommer att ha hästarna ute i stallet kommer livet runt omkring kännas så mycket enklare! 


kärlek! (Holly Hunter)

 Känner ni er nöjda över erat liv?

Jag ska i alla fall ta och krypa ner i sängen efter en fin fin dag och njuta av mina drömmar, får man i alla fall hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0