Måndag!

Tänk vad veckorna rusar förbi! Redan Måndag IGEN!!

Sitter och dricker upp mitt sista kaffe medans jag väntar på att huvudet ska vakna en aning. Känns inte lovande idag. Men med lite tabletter ska det nog gå bra. Hatar verkligen migrän och på sista tiden har det kommit ofta.
När jag gick i skolan så hade jag ifta migrän, sedan har jag kanske haft någon gång i veckan men nu sista tiden har det smugit sig på lite oftare! BLÄÄ!!

Till er som slipper migrän, va glada för det!!!



Snart är jag redo för att hoppa ut till stallet och börja göra i ordning hästarna. Ikaros först ut och sedan Chiron för min del. Hoppas det är uppehåll i alla fall!
Sedan idag så ska jag fortsätta med mitt tvättande av dressyrstaketen, men med lite musik och kanske byta ut mössen mot Noppe så blir det nästan som Askungen?? eller? haha har jag inte tänkt på. Men några möss ska jag nog inte räkna med och råttorna kan stay away. Tror inte dom är så mysiga vi har här. Har sett någon av dom i familjen och jag lovar er, BIG ONE!!

Men vi hörs senare vänner så hoppas jag att ni får en fin fin start på veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0