Min vecka!

                                    

Finns vissa saker som jag måste göra under veckan och eller i allfall påbörja. Tycker om att ha mycket att göra. men vill inte tappa kontrollen. Men ibland så måste man våga för att stärkas. Nu hoppade vi in på annat men så är det!

Nu måste jag fortsätta min eftermiddag, har en hel del som ska göras innan kvällen och sedan så är det telefonmöte ikväll. Tur att man kan skriva in i kalender även i mobilen så den plingar och pratar.

Hur är eran måndag?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag börjar veckan med att stanna hemma från jobbet då jag åkt på lite feber och annat härligt :(

Men det är bara att bita ihop, tänka positivt och krya på sig :)

Ha en bra dag kusinen.

Kram

2009-10-12 @ 16:15:59
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0