När är det min tur?

Lite Inspiration i höstrusket! Leker med tanken när det blir min tur, tur att man kan drömma!!

Filmerna är från Championchip, Windsor.



Patrick Kittel och Watermill Scandick tycker jag är en bra ekipage! Patrik rider riktigt bra också och det skdar nog inte att han rider för Sjef dessutom. Är nog en bra styrka att ha med i landslaget!

Vad tror ni?

Det andra ekipaget som även verkar älskat av publiken här i sverige är Minna Telde och Don Charly.
Det är verkligen kul att Dino är fräsch och att Minna äntligen kan klättra uppåt igen! Det går även med framsteg. Även Minna tror jag är en bra tillgång för landslaget, hon ger sig ALDRIG. Man kan nästan säga att hon är lika envis som en terrier, inte stor i kroppen är hon men kan ändå rida de största hästarna!



Dett är Chirons pappa, ni vet unghästen som jag rider!

                                Chiron

                       Don Charly-Testarossa

Jag blir helt salig av mina drömmar och ambitioner! Jag ska verkligen försöka allt för att kunna bli MINST lika bra ryttare som dom ovan. Om jag når dit? Ingen aning.....Men försöka ska jag göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0