Onödigt!

Skrev ett inlägg innan men det ville intepublicera hela inlägger! Suck och stön mega bön asså!

Men thats lige right?

Dagen har rullat på och precis fåt mitt kaffe och ätit lite lunch! Chiron var lite måndags stel idag så det böev att rida övningar så man fick honom lösgjord i bogarna samt mängder av övergångar! Övergångar mina vänner är guld värda!

Stallet är nästan helt klar måste fylla på lute vatten i dunkarna och sedan så ska jag tvätta av vattentunnor och se över lite hagar samt vinterförvara trädgårdsmöbler och bla bla bla bla..... Sånt som inte roar er direkt haha!!

I och med att jag lade lite enrgi på inlägget som jag skrev innan och som inte ville publiceras så hinner jag inte skriva bättre än så här! Måste ut och jobba! Har en drös massa saker som måste göras! Melanoz=arbetsnarkomanen.....

 


I regnrusket så är polo en bra tröja!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0