So damn

Trött så det finns inte! Kroppen ville verkligen inte gå upp i morse, fick liksom sparka på mig själv!

Sitter med mitt kaffe och grubblar lute över dagens schema fast det är nog mest för att jag är trött och verkligen behöver sova. Får nog åka hems nart och ta en sovmorgon!

Tisdag idag, inget märkvärdigt sker på min front!

Dock tyckte jag detta var lite roligt!!

En digitalkamera pet eye view.


Klicka för att se nästa bild

  • Intervallfotografering. Välj mellan att ta bild varje minut, var 5:e minut eller var 15:e minut.
  • Minnet rymmer 40 bilder.
  • Upplösningen är 640 x 480 pixlar
  • Fungerar med både Mac och Pc
  • Inkluderar laddningsbart Lithium-ion 100 mAh batteri

  • Jag vill också bara påpeka att HUNDO OCH HALSBAND ingår INTE haha!!
    sås tod det på hemsidan! vilka tror det liksom??

    549kr och finns här

    Undrar vad man hade kunnat fått se?

    Hoppas ni får en myspysig tisdag vänner!!


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0