Söndag

Nu har det regnat sjukt mycket! Hela natten och hela morgonen och nu är det inte ROLIGT! Våran vän på andra våning tycker tydligen att Melanoz som älskar att bada (or not) inte har något val. Börjar kännas som skolan och man var tvungen att simma 200 meter.


Idag så kommer Rebecka hit, det är Catrins sadelmakare. Hon ska under dagen stoppa lite sadlar. Hon skulle även se egenom Chirons sadel. Den behöver om inte annat byta stroppar på!

                                                 Hur ofta kollar du din sadel??

Nu ska
jag leta reda på min våtdräkt och hoppa ut till stallet! They waiting for med. Men jag tror inte Icke darling kommer bli så glad på mig om han måste gå ut, så vi får se vad han säger......

AHHH fick precis reda på att våran hund hemma har fått valpar! 10 ST!!! 1 HANE OCH 9 TIKAR!!! du store tid!

kika in på Darkos Kennel för att se för typ av hund som nu har valpat! 

 
Pappan till Valparna!


Mamma Maja

Ha en fin fin söndag vänner


Ursäkta för flummigt inlägg, men vartvungen att skriva om puppisarna och dessutom måste jag nu springa ut till stallet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0