SPARKLING!!!

Ja, jag tycker om bling bling. Detta är kanske ngt myckt för en kille att ha!
Men för en Hello Kitty L-O-V-E-R som rör på er där ute skulle kanske detta vara något!?

Helt enkelt en Hello Kitty kamera!




Casio Exilim EX Z21 Hello kitty camera

Hello kitty Casio Exilim EX Z21

12.1 mpx samt 3 gånger optisk zoom, så borde den till och med vara användbar!!!
Men vad säger att en kille inte kan ha en sådan?? haha!! Undrar vad folk skulle säga om jag kom springandes med en sådan!??

Kameran finner ni här



Ska vi köra på en fråga när vi ändå är ingång?


Hur hade ni reagerat om en kille kille kom med en kamera som ovan??


Kommentarer
Postat av: ella

oh gud! hur skulle man reagera?

först skulle jag va lite snabbtänkt o tro att det måste vara något fel på honom. Men sen, lite efterklok, så om han gillar den, big deal? Tjejer kan ju använda så kallade "killgrejer" då kan killar använda tjejgrejer ;)



btw: din blogg är helt klart värd att följa! så räkna med att jag följer den :)

2009-10-17 @ 21:35:12
URL: http://daniellasamuelsson.blogg.se/
Postat av: Grisans matte

"Oh he's gay" skulle nog min första tanke vara ;P

2009-10-17 @ 22:23:26
URL: http://minvackraste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0