svar på kommentar

Melanoz får ont i magen! 
Av skratt!


Loggade in på Blogg.se för att skriva ett sista inlägg och möts av denna kommentaren! (som är nedan) Valet om kvällens sista inlägg och dess handlig blev ganska så enkel!
Superbög, kul med superkrafter anser jag. Låter annorlunda känns kul att inte låta som alla andra!

Vad nu denna lilla människa vill ha sagt med detta så vill jag bara säga att det biter inte. Jag kommer antagligen vara en superbög med en tranvestit röst. Kan inte ändra på det så det är bara till att digga läget! Jag är mig själv behöver inte göra mig till någon annan för att bli omtyckt!

Sedan vill jag bara tacka för ett gott skratt!
förlängerlivet you know!




blala om Äntligen!:
Åsså gud har nog aldrig sett en sån superbög som du innan! OMG hur fan snackar du killen.. Du låter som en transa!! HAHAHA, Måste bara säga att jag tycker synd om dej.


Sov sött mina vänner om ni inte redan gör det!
I morgon är det F-R-E-D-A-G!!



Kommentarer
Postat av: Josefine

AHAHAHAH ;D superbög :p

2009-10-30 @ 14:18:25
URL: http://enife.blogspot.com
Postat av: cissi

hahaha ..mmh, människor verkar inte ha annat för sig än att hitta brister eller avvikelser hos andra, för att komplettera sina egna brister kanske? :) Det är lustigt, tackar för ett sött inlägg om min kommentar också, naturligtvis!

2010-06-18 @ 11:56:02
URL: http://dukallasfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0