Tudelu!

Kom inte på något bättre. Dagen rullar på har lite lunch nu. Jag vet den blev något sen men så blir det ibland.


Laholms tidning har varit här idag och gjort en intervju om Catrin och hennes liv fram tills nu. Alltså henne prrivat. Hon har ändå gjort en fantastisk resa i livet och hon är bara halvvägs. Hon har faktiskt varit med på TV4 om ni inte visste det. Men det tog i alla fall ens stund och nu sitter jag här.

Han dock att mocka undan och grejja innan dom kom ut till stallet så det var skönt. Dock så fick Chiron en promenad, han var svullen i benen idag. Inte mycket men tillräckligt för att jag började leta orsaker om varför? Jag gick och funderade och bollade med Catrin. Han var väldigt taggad igår och specielt igaloppen (noll controle) och då arbetade han inte genom kroppen uatn blev stötig i galoppen istället för att arbeta igenom kroppen. Dessutom så var han som sagt som om vi var med i galopprace med dressyrsadel. Så enbart skritt för honom idag.

Vad sker då under eftermiddagen, jo Melanoz ska bära dressyrstaket. Yeah! Dags att vinterförvara. Fast lika bra att ha det undanstökat när vi ändå har lastiblen som sedan ska packas inför Breeders Trophy nästa vecka!

Hur är eran lillördag vänner??
Vill ni veta en sak? Igår passerade 100 läsare min blogg! Hoppas ni gillar det ni läser!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0