Varför?

Är det ett sådant tjat om att man måste få ler läsre till sin blogg? JAG ska bli dens törsta bloggaren ever? Har det gått bra hitill för er som tänker så?

Visst, jag ska inte sticka under stolen med att jag ALDRIG ha skrivit när jag haft rekord på min blogg gällande besökare. Men jag har då aldrig tagit foto och grejjat med statistiken för att Alla ska se hur många läsare jag har!




Min blogg är för mig och jag delar med mig av den till alla som vill. Jag älskar att skriva och man kanske skulle se sig som en typ av författare. Mitt liv skrivs det om här, mina funderingar och värderingar. Kanske hjälper någon med lite tips jag har! Dessutom är det grymt kul och det är mitt fritids intresse och ett sätt att se omvärlden och inte enbart gården jag jobbar på. Om framtiden skulle bli som så att min blogg skulle gå bra, läsare kommer och jag kanske skulle få förmåner som de andra storfräsarna som bloggar, skulle jag se det som ett plus i kanten.

I do this for me my self and i. Jag kommer inte heller be om ursäkt för mina funderingar jag skriver, och försökaer att formulera min ord så det inte missförstås att en ursäkt är behövd. Det är min blogg och mitt fritids intresse. Att ni älskade läsare följer mig och min blogg är som sagt bara ett stort plus från min sida och motivationen hålls alltid uppe.

Jag kommer heller inte provosera fram läsare, att bli "hatad" av halva befolkningen är inte min grej jag är för snäll för det. Dessutom vill jag heller inte skriva om vad jag tycker om vissa bloggare som JAG anser beter sig som ass holes rent ut sagt. Varför? Jag vill inte ge dom uppmärksamhet från min sida. Finns andra bloggare som förtjänar att skrivas om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0