Veckan....

Kom ni ihåg planeringen jag visade er på min vecka? eller ja saker som jag måste försöka hinna med utöver alla andra saker jag har att göra. Men well well. En sak har jag kanske löst men kan inte få hjälp fören i December. Hjälpen handlar alltså om designen till bloggen samt min hemsida. Vill man ha något snyggt så väntar man aldrig för länge! Dessutom är det underbart med vänner som ställer upp! Love you all och till dig som hjälpte mig att finna hjälp!  Så mina kära läsare, ni får stå ut ett tag till min min bloggdesign! Det kommer bli bättre
L-O-V-A-R

                                    

Nu ska jag ut och fortsätta dagen i kylan! Vintern är här, men dom sa att det var kallare än vanligt vid denna årstiden! Hoppas det vänder.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0