1,2,3,4,5,6.....FÅR

Hoppas jag kan få en natt med sömn, inte vakna somna vakna inte somna. Försöker då räkna får men kommer som längst till 8:ta då mina tankar och funderingar börjar snurra som en tvättmaskin under centrifugering....

När Catrin hade haft sin lektion så gick jag runt och fotade lite, är kanske inte så bra på det. Men det gör att jag kan koppla blort livet för en stund. Dessutom så har jag kanske inte en sådan mega bomb kamera så många andra har! Men min lilla långzoomskamera fungerar alldeles ypperligt för mitt bruk!





                                      
                                                         En av bilderna jag tog idag vid dammen.

I morgon så är det som sagt programträning för Grand Prix dommar kandidaten Britt Hammar som gäller.

Så här ser start tiderna ut!



13.00 Lätt A:3 Catrin Henriksson - Tosca
13.30 Msv B:4 Agneta Falkengren - Donnie
14.00 Lätt B:2 Sara Jönsson - Pablo
14.30 Paus
15.00 Msv B:4 Catrin Henriksson - Ikaros
15.30 Lätt A:5 Anne-Marie Brink - Déjà Vu
16.00 Lätt A:3 Pia Pettersson - Freeman
16.30 Lätt B:2 Timmie Melanoz - Chiron




Timmie Melanoz och Chiron, juli 2009.
Foto: Corinne Sandberg



Nu så tror jag det är dags för mig att krypa till kojs! Jag skulle ha bloggat om vägen till en bättre ryttare. Det kommer att komma i morgon bitti!

Sov sött darlings!

                                                                       Kram
                                                                     Timmie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0